Leírás
Kedves mindenki!
Eladóvá vált egy BMW K75S barna bronzmetál színben. A motorról az előző gazdája is sokat gondoskodott, viszont én a megvásárlása után szinte teljesen lebontottam és rengeteg alkatrészt lecseréltem, így most gyönyörűen jár és teljesen megbízhatóan működik.
A motor elejétől kezdve, az utóbbi 18 hónapban, és 2-3000 kilométeren belül lecseréltem az első gumit, első fékpofákat (kék Brembora), fékeket teljesen felujítottam új Brembo alkatrészekkel, új fékcsövek, első főfékmunkahenger, angol gyártmányú túraplexi (az eredetit is adom hozzá), óraegység, új olajgomba, vízhőmérséklet-jeladó, légtömegmérő, légszűrő (az eredetileg benne lévő jó állapotút is adom), leömlő gumialkatrészei, vákumsapkák, injektorok professzionálisan tisztíttatva és flow-tesztelve, új (szigetelt) üzemanyagcsövek, 2*3cm barback a kényelmesebb pozícióért, vákuumcső, üzemanyagnyomás-szabályozó, blokk-szuszogó, légszűrőház, üzemanyag-filter, ÜZEMANYAGPUMPA, egyes relék, gyertyák, szelephézag mérve és beállítva, vezérműlánc feszítő és görgők cserélve, generátor a fesszabályzóval együtt cserélve, új FŐTENGELY-SZIMERING mindkét oldalon, kuplung mérve és a bordástengelyei zsírozva, sebváltó, sebváltó szimeringek ki-és bemenő oldalon cserélve, új lengőkar gumiharang, kuplung kinyomó gumiharang, új hátsó főfékmungahenger, új fékcső, hátsó fék felújítva új Brembo alkatrészekkel, KARDÁNTENGELY (a régit adom alkatrésznek), ülés újrahúzva, HÁTSÓ RUGÓSTAG, új hátsó gumi. Minden átnézve, átmérve, leelenőrizve (kompresszió, szinkron, stb), minden folyadék lecserélve (teleszkópolaj, fékolaj, motorolaj szűrővel egy hete, sebváltóolaj, szöghajtás olaj, hűtőfolyadék). Szintén pár napja szétszedtem a szöghajtást és újra megkentem a kardántengelyt és a lengőkar csapágyait LM47 Liqui Molly molibdénes zsírral. Múlt nyáron leszigeteltem a tank és ülés alatti helyet dupla-szigeteléssel, így a meleg hónapok sokkal elviselhetőbbek. Nem tudok SEMMIRŐL, ami figyelmet igényelne, a motor csodaszépen jár. Az ok, amiért ennyi munka után eladom, hogy régen vágyom egy RD04-es Africa Twinre és most elém jött egy kihagyhatatlan ajánlat, így sajnos hely és anyagiak hiánya miatt a BMW-nek mennie kell. A már említett alkatrészek mellé adok még a motorhoz két figyelmet kívánó BMW system túradobozt és a képeken is szereplő nagyon jó állapotú E45-ös Givit
Hidegstart videót youtube-ra raktam, sajnos linket nem tudok a hirdetésbe tenni, így a "k75 hideg start" kulcsszavakra kell keresni.