Árképzést befolyásoló tényezők Nem titok, hogy minden palack valódi árát a marketing költségek figyelembevételével számítják ki. Ez nemcsak a televíziós reklámokat foglalja magába, hanem a divatos színes magazinokban történő promóciót is. De ide jön meg a csomagolás minősége és az értékesítés helye is. A márkás luxus aromák marketingje a termék értékének mintegy 20-25%-át teszi ki. […]
Az üvegszövet háló olyan építési segédanyag, ami nem hiányozhat a kőművesek, szobafestők kelléktárából, de családi házak tulajdonosai is jó, ha tartanak otthon belőle. Sokoldalú felhasználhatóságának köszönhetően azt mondhatjuk, hogy szinte mindenhol nélkülözhetetlen, aminek köze van az építőiparhoz. Két fő alkalmazási területe a vakolatok erősítése és a homlokzati szigetelés. Üvegszövet háló: milyen formában találkozunk vele az […]